HTML

Pillanatképek a világvégéről

Van kicsi Magyarország szélén egy elöregedő település... a híd még áll, menekülni lehet, a kalandvágyból itt maradók küzdenek tovább.

Friss topikok

Linkblog

egy hete pénteken

2008.01.10. 20:51 Suttyó a kitiltott

A bárdudvarnoki egyenesben, a kis szuzukiwagánygyerek elkezdett velem szembe jönni, ha nem húzódok le van négy halott megint egy vagonban. Így megúszták egy tükörrel, sajnos nekem is k.o. a tükröm. De megint elqrhatok egy csomó időt mindenféle felesleges szervíz és biztosító körbejárással.  Ez eléggé szétcsapta az összeszedett gondolataimat.

De végre sikerült felhívnom a makimajom számát, ezzel kicsit helyre billent a lelki egyensúlyom. Gondoltam meghívom a klubrilekszbe, mint utolsó fellépése a nigériai indaszökevénynek, biztosan emlékezetes lesz.

A rétinégerek védőszentje ismét átengedte egyik hsz-omat, igaz ismét álcáztam magam, ezúttal hóvirágnak.  Ami arra vonatkozott, hogy kisfefe szobáztatja a kukatolvaj orkokat, azt kitörölték. Gondoltam bejelentem a wikipédiazseninek, hogy a fefekukaerté szállásadással is foglalkozik, önkiszolgáló éttermet üzemeltet, mindenféle engedélyek nélkül. A szemetes konténerekben folyik a tiltott tevékenység, tudtuk meg több bvö vendégkönyv formálótól.

Lassan megint full ködbe borul a falu, nem látni már szinte semmit. Lejegelt a természet, hibernálódok én is reggelig egy rövidet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barcsimocsok.blog.hu/api/trackback/id/tr84292694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása